Mi is az a VAGYOKság?

Régebben láttam egy filmet. Nagyon tetszett. Vígjáték volt, de elgondolkodtatott. Arról szólt hogy mindenkinek van egy „ságsága”. A neve plusz a „ság” „ség” Milyen nagyszerű gondolat!

Szóval van a nevem. Jelen esetben Brigi, és van egy főnévképzőm, jelen esetben „ség”. Így lesz a nevemből Brigiség. De mit is jelent ez? Miért olyan nagyszerű ez a dolog? Mert ettől válunk egyedivé. Nagyon sok Brigi él a világon. Vagyis nagyon sok ember él a világon ezzel a névvel, de mégis mindenki egyedi és megismételhetetlen. Mikor elindultam az utamon, még csak Brigi voltam. Azóta megtaláltam a SÁGságomat. Persze ehhez kellett egy jó nagy csomó önismeret, és bátorság. Sokszor vicces volt, sokszor nehéz, de ma már nyíltan és őszintén vállalom a ságomat, vagyis ségemet. Ma már szeretem a Brigiségemet. Igen, ez vagyok én. Így ahogy vagyok, és így jó nekem. Nem ködösítek, nem bujkálok. Nincs megjátszás.

A ságságod azt jelenti, leveszed az álarcod. Mert az álarc alatt vagy Te! Ott az igaz VAGYOKságod. Kit érdekel, hogy nem fog mindenkinek tetszeni? Nem is kell és nem is lehet, mindenkinek tetszeni. A lényeg hogy Te jól érezd magad a ságoddal. Mikor megtalálod és felvállalod a ságságodat, akkor fogod tudni megkeresni az okot, amiért itt vagy. A saját és egyedi feladatodat, küldetésedet. Azt, amit bevállaltál erre az életre. Nem más, hanem kizárólag TE. Amiben ki tudsz teljesedni, amit örömmel teszel, mert örömet ad Neked, és örömmel adod át a világnak. Igen. Lesz, akinek nem fog tetszeni. Te beleadsz mindent magadból, és Ő lefújozza. Nem baj. Kapsz egy rossz kritikát. Ennyi. Neki nem érték. De lehet, hogy a többi 100 vagy 1000 embernek igen. Lehet, tudni fogsz róla, de az is lehet hogy soha nem tudod meg kinek segítettél. Te csak menj és vállald fel a ságságodat, hogy megtaláld a VAGYOKságodat.

Mindig azt mondom, ha csak egy embernek is segítettem átlendülni egy mélyponton, ha csak egy embernek is tudtam mutatni új nézőpontot, vagy mosolyt csalni az arcára, már megérte felvállalnom  a Brigiségemet.

 

Egyszer írtam egy mesét /https://vagyoksag.blog.hu/2018/07/27/mese_kicsiknek_nagyoknak/ és nem rég, mielőtt közzé tettem volna, megkértem az egyik kolleganőmet olvassa el és bétázza nekem. Ő elég jártas az írásban, úgy hogy kértem a véleményét is. Mikor kész volt vele, felnézett és mosolyogva azt mondta: „Jó lett, olyan Brigis”.

Nagyon örültem ennek a kritikának. Soha jobb kritikát nem szeretnék, mert ebben a mondatban benne voltam. Benne volt a Brigiségem. Lesz olya, akinek tetszik és lesz, akinek nem! A lényeg hogy ÉN vagyok! Itt és most, így ahogy VAGYOK! Boldog vagyok, mert Vagyok, aki VAGYOK.

Te megtaláltad már az igaz VAGYOKságodat? Tedd a neved mőgé a SÁGot. Milyen érzés? Ugye jó? Ez az 1. lépés. Ezek után csendesedj el, figyeld magad, a gondolataidat, érzéseidet. Érzed hogy megdobbant a szíved, vagy gyorsabban zakatol? Igen! Az lesz az! Az a Te SÁGságod!

Annak, hogy Vagy, oka van. Mikor erre ráébredsz, kezded el élni igaz VAGYOKSÁGODAT!

Örüljünk annak, akik VAGYUNK.

Egyediek és megismételhetetlenek ;-)

NozamA